Nabídka pracovních pozic

činnosti:
  • zpracování zákaznických objednávek (příjem, potvrzení, zadání do ERP),
  • vedení agendy svěřeného portfolia zákazníků,
  • vytváření zákaznických faktur,
  • spolupráce s oblastními manažery prodejů, s expedicí a skladem, při tvorbě výrobních plánů,
  • organizace doprav k zákazníkům a od zákazníků vč. zpracování objednávek pro dopravce,
  • příprava prodejních a logistických statistik,
  • koordinace dodávky výrobkových vzorků k zákazníkům,
  • zpracování objednávek, koordinace činností spojených s jednotlivými dodávkami zboží k zákazníkovi.

kvalifikace:
  • komunikativní typ (komunikace se zákazníky a uvnitř pracovních týmů),
  • znalost práce na PC – Excel, Outlook, ERP M3, SAP apod.,
  • znalost německého jazyka na komunikativní úrovni, AJ výhodou,
  • organizační schopnosti, flexibilita, stresová odolnost,
  • středoškolské vzdělání s maturitou – obchodní, logistické, ekonomické zaměření výhodou,
  • praxe v prodejním procesu výhodou.

nabízíme:
  • hezké pracovní prostředí v nově vybudovaném skladu,
  • dlouhá perspektiva zaměstnání ve firmě,
  • podpora osobního rozvoje, zvyšování či prohlubování kvalifikace,
  • motivující mzdové ohodnocení,
  • možnost využití zaměstnaneckých benefitů,
  • pět týdnů dovolené,
  • dotované závodní stravování,
  • příspěvek na dojíždění.


oddělení:
logistika

mzda:
od 28 000 - 40 000 Kč brutto dle zkušeností

výkonnostní složka:
30 000 Kč/ ročně

činnosti:

Popis pracovních činností a požadavků na kandidáta:

  • uplatnění standardů managementu kvality v dodavatelsko-odběratelských vztazích – ISO 9001, 14001, 22000, 45001, …
  • metodické vedení zaměstnanců závodu při realizaci nákupu a vstupního zásobování.
  • spolupráce při výběru dodavatelů služeb a zboží v návaznosti na potřeby závodu.
  • organizace výběrových řízení.
  • příprava pro uzavírání obchodních smluv s dodavateli.
  • zajištění evidence dodavatelů, obchodních smluv a objednávek v ERP programu společnosti.
  • ověřování způsobilosti dodavatelů zákaznickým auditem.
  • reklamace vůči dodavatelům.
  • orientace v příslušné legislativě.
  • interní auditování.
  • statistika a analýzy efektivity nakupování.

kvalifikace:

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické, finanční výhodou),
  • komunikativní znalost anglického jazyka, německý jazyk výhodou,
  • efektivně komunikující cílevědomá, angažovaná a organizující osobnost,
  • uživatelská dovednost na PC, MS Office,
  • ochota cestovat,
  • praxe v oblasti nákupu a prodeje, v oblasti marketingu, podnikové ekonomice výhodou,
  • interní auditor podle standardu řízení kvality ISO 9001 výhodou,
  • orientace v obchodní legislativě a normách,
  • řidičský průkaz skupiny B,
  • společenská a trestní bezúhonnost.

nabízíme:
  • pracovní vztah na základě dlouhodobé perspektivy ve stabilní společnosti,
  • podpora osobního rozvoje, zvyšování či prohlubování kvalifikace,
  • motivující mzdové ohodnocení,
  • zaměstnanecké benefity,
  • pět týdnů dovolené,
  • dotované stravování,
  • příspěvek na dojíždění.


oddělení:
nákup

mzda:
35.000 - 60.000 Kč

výkonnostní složka:
30.000 Kč ročně