Nabídka pracovních pozic

činnosti:
    • zpracování zákaznických objednávek (příjem, potvrzení, zadání do ERP)
    • vedení agendy svěřeného portfolia zákazníků
    • vytváření zákaznických faktur
    • spolupráce s oblastními manažery prodejů, s expedicí a skladem, při tvorbě výrobních plánů
    • organizace doprav k zákazníkům a od zákazníků vč. zpracování objednávek pro dopravce
    • příprava prodejních a logistických statistik
    • koordinace dodávky výrobkových vzorků k zákazníkům
    • zpracování objednávek, koordinace činností spojených s jednotlivými dodávkami zboží k zákazníkovi

kvalifikace:
    • komunikativní typ (komunikace se zákazníky a uvnitř pracovních týmů)
    • znalost práce na PC – Excel, Outlook, ERP M3, SAP apod.
    • znalost angličtiny na komunikativní úrovni
    • organizační schopnosti, flexibilita, stresová odolnost
    • středoškolské vzdělání s maturitou – obchodní, logistické, ekonomické zaměření výhodou
    • praxe v prodejním procesu výhodou

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem doručte nejpozději do 6.8.2021:

  • osobně na recepci společnosti Petainer Czech Holdings s. r. o., Skandinávská 2, Aš;
  • nebo na e-mail: prace@petainer.cz

nabízíme:
  • Hezké pracovní prostředí v nově vybudovaném skladu
  • Dlouhá perspektiva zaměstnání ve firmě
  • Podpora osobního rozvoje, zvyšování či prohlubování kvalifikace
  • Motivující mzdové ohodnocení
  • Možnost využití zaměstnaneckých benefitů
  • Pět týdnů dovolené
  • Dotované závodní stravování
  • Příspěvek na dojíždění


oddělení:
logistika

mzda:
od 30 000 Kč brutto dle zkušeností