Nabídka pracovních pozic

činnosti:

 

  • zpracování zákaznických objednávek (příjem, potvrzení, zadání do ERP)
  • vedení agendy svěřeného portfolia zákazníků
  • vytváření zákaznických faktur
  • spolupráce s oblastními manažery prodejů, s expedicí a skladem, při tvorbě výrobních plánů
  • organizace doprav k zákazníkům a od zákazníků vč. zpracování objednávek pro dopravce
  • příprava prodejních a logistických statistik
  • koordinace dodávky výrobkových vzorků k zákazníkům
  • zpracování objednávek, koordinace činností spojených s jednotlivými dodávkami zboží k zákazníkovi

kvalifikace:
  • komunikativní typ (komunikace se zákazníky a uvnitř pracovních týmů)
  • znalost práce na PC – Excel, Outlook, ERP M3, SAP apod.
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • organizační schopnosti, flexibilita, stresová odolnost
  • středoškolské vzdělání s maturitou – obchodní, logistické, ekonomické zaměření výhodou
  • praxe v prodejním procesu výhodou

nabízíme:
  • podpora osobního rozvoje, zvyšování či prohlubování kvalifikace
  • motivující mzdové ohodnocení
  • možnost využití zaměstnaneckých benefitů
  • pět týdnů dovolené
  • dotované závodní stravování
  • příspěvek na dojíždění


oddělení:
logistika

mzda:
od 28 000 - 45 000 Kč brutto dle zkušeností

výkonnostní složka:
30 000Kč / ročně